Customer Service Officer

Functie Lantmännen Unibeke in is op zoek naar een Customer Service Officer om hun team te versterken. Het team is verantwoordelijk voor het verwerken van alle orders, ad hoc vragen (producten, leveringen, facturatie, ...), de behartiging van eventuele klachten en alle administratie en opvolging hiervan. Als Customer Service Officer neem je een multifunctionele rol op binnen het team en evolueer je tot expert voor jouw segment/markt.

Jouw taken

- Uitgroeien als expert(e) voor jouw segment/markt, waarbij je relaties bouwt en onderhoudt met jouw klanten/grossiers om deze maximaal te ondersteunen;

- Snelle en accurate reactie op besingen en klanten contacteren indien besonnen onvolledig of onduidelijk zijn;

- Het beantwoorden van alle binnenkomende vragen;

- Snelle en kwalitatieve reactie op klachten;

- Tijdige verwerking van facturatie & creditnota's;

- Opvolgen en optimaliseren van transactieprocessen;

- Vlotte samenwerking garanderen met interne afdelingen en het netwerk aan grossiers.

Bedrijfsprofiel

Lantmännen is een wereldleider in bakkerijproducten die resoluut gaat voor ¿billions of smiling tummies¿. Dankzij ons DNA van gepassioneerde bakkers brengen wij het plezier van food over. Innoveren is cruciaal, maar tegelijkertijd blijft het respect voor traditie hoog. We staan voor een open cultuur die gebaseerd is op vertrouwen en ondernemerschap, het delen van inzichten en samenwerking tussen teams en over landsgrenzen heen. Onze lokale verankering zorgt voor customer proximity, wendbaarheid en flexibiliteit terwijl we tevens de kracht van een globale organisastie ervaren.

Jouw profiel - Een bachelor of gelijkwaardig door ervaring;

- Professionele kennis van Nederlands, Frans en Engels;

- Uitstekende kennis van MS Office;

- Je bent service-gericht en klantgericht met oog op resultaat;

- Je bent sterk communicatief en organisatorisch;

- Je bent flexibel en kan je makkelijk aanpassen aan ad hoc verplaatsingen;

- Je bent leergierig.

- Een gevarieerde administratieve job met veel contacten; - Een dynamisch team waarin verantwoordelijkheid wordt aangemoedigd; - De kans om binnen en samen met de organisatie persoonlijk te groeien; - Een marktconform loon met extralegale voordelen; - Thuiswerk mogelijk (max. dagen) en glijtijden.

Controles en procedures van tests en proeven vastleggen volgens het lastenboek en technische dossiers De metingen analyseren
De diagnose sen van de oorzaken van de storingen
Wijzigingen doorvoeren met het oog op het conform maken van het product De werking van het apparaat controleren
De functionaliteiten simuleren
Het apparaat in extreme omstandigheden uitproberen Aanbod - Een gevarieerde administratieve job met veel contacten;

- Een dynamisch team waarin verantwoordelijkheid wordt aangemoedigd;

- De kans om binnen en samen met de organisatie persoonlijk te groeien;

- Een marktconform loon met extralegale voordelen;

- Thuiswerk mogelijk (max. dagen) en glijtijden.

 


Customer Service Officer
2024-04-07 - 2024-05-02

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LONDERZEEL

Land: België
Postal Code: 1840
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share